30.10.2013 ZP/PN/74/13/LOiTA
Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2013) aparatury medycznej
wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników
Zamawiającego w zakresie obsługi z podziałem na 5 pakietów:
Pakiet Nr 1 – kardiomonitor,
Pakiet Nr 2 – videolaryngoskop,
Pakiet Nr 3 – bronchofiberoskop hybrydowy z monitorem LCD,
Pakiet Nr 4 – zestaw grzewczy dla dzieci,
Pakiet Nr 5 – dzierżawa analizatora parametrów krytycznych do badania
równowagi kwasowo-zasadowej oraz Na, K, Cl, Ca zjonizowanego, glukozy,
mleczanów, Hb, SO2 wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz
części i materiałów zużywalnych na 250 oznaczeń miesięcznie
UWAGA: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 14.11.2013r.
godz. 9:00/9:15
UWAGA: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 18.11.2013r.
godz. 10:00/10:15
UWAGA: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 21.11.2013r.
godz. 10:00/10:15
UWAGA: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 26.11.2013r.
godz. 10:00/10:15
Załączniki:
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Załącznik Nr 1 – Graniczne wymagania techniczne
- Załącznik Nr 1a – Zestawienie asortymentowo-ilościowe-Pakiet Nr 5
- Załącznik Nr 2 – Formularz oferty
- Załącznik Nr 3 – Oświadczenie art. 24
- Załącznik Nr 4 – Oświadczenie z art. 22
- Załącznik Nr 5 – Wykaz dostaw
- Załącznik Nr 6 – Projekt umowy-Pakiet 1-4
- Załącznik Nr 7 – Projekt umowy-Pakiet 5
- 05.11.2013r. Zmiana terminu
- 12.11.2013r. – Zmiana terminu
- SIWZ-12.11.13r.
- 12.11.2013r. – Ogłoszenie
- 14.11.2013r. – Zmiana terminu
- SIWZ-14.11.2013r.
- 14.11.2013r. – Ogłoszenie
- SIWZ-19.11.13r.
- Zmiana terminu – 19.11.2013r.
- 19.11.2013r. -Zmiana ogłoszenia
- SIWZ-21.11.13r.
- 21.11.2013r. – Odpowiedź 1
- 21.11.2013r. – Załącznik Nr 6 – Projekt umowy-Pakiet 1-4
- 21.11.2013r.-Załącznik Nr 7 – Projekt umowy-Pakiet 5 (2) dostawa z dzierżawą
- 22.11.2013r. -Odpowiedź 2
- 12.12.2013r. – Wybór w Pakiecie nr 1, nr 2 i nr 3, unieważnienie Pakietu nr 5
- 12.12.2013r. – Wybór – Pakiet nr 4