Nowa platforma zakupowa
Platforma zakupowa

ZP/BU/75/21/IT/AWO 20.09.2021r. , godz. 10:00

Monitorowanie, oględziny, przeglądy, konserwacje, naprawy awaryjne instalacji technicznych, ocena techniczna i eksploatacyjna obiektu i jego wszystkich pomieszczeń- Zakład Radioterapii w Jeleniej  Górze  przy ul. Ogińskiego 6  – filia DCO we Wrocławiu.

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA W DNIU 20.09.2021R., GODZ. 10.00

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz oferty

Załącznik nr 3 – Wykaz osób

Załącznik nr 4- Projekt umowy

Załącznik nr 2 do umowy – Oświadczenie o skierowaniu do pracy na terenie DCO

Załącznik nr 3 do umowy- Zarządzenie wewnętrzne nr 9_2012

Załącznik nr 4 do umowy – Ogólne zasady środowiskowe i BHP dla wykonawców

Załącznik nr 5 do umowy – Porozumienie o przetwarzaniu danych

Protokół z wyboru